Borówkowy Gaj - Strony internetowe, SEO

Maj 2021

Borówkowy Gaj

Borówkowy Gaj to lokalna firma z gminy Kórnik, która zajmuje się uprawą borówek amerykańskich w sposób ekologiczny z wykorzystaniem bakterii probiotycznych. Strona internetowa stworzona przez RadWEB jest prostą i czytelną landing page, która opisuje historię firmy oraz jej produkty.

Borówkowy Gaj to lokalna firma z gminy Kórnik, niedaleko Poznania, zajmująca się uprawą borówek amerykańskich w systemie ekologicznym i z wykorzystaniem bakterii probiotycznych. Strona internetowa, stworzona przez RadWEB, jest landing page, wykonana w technologiach HTML, CSS i JavaScript z wykorzystaniem biblioteki Bootstrap.

Na stronie internetowej Borówkowego Gaju, można poznać historię firmy oraz jej działalność. Borówkowy Gaj to rodzinna firma z pasją do uprawy borówek amerykańskich. W swojej pracy wykorzystują system ekologiczny i bakterie probiotyczne, które pomagają roślinom jak najlepiej przyswoić składniki potrzebne do pełnego rozwoju. Dzięki temu otrzymujemy owoce w najwyższej jakości zdrowotnej i smakowej, które zdecydowanie różnią się od owoców z upraw konwencjonalnych.

Na stronie internetowej można dowiedzieć się, że Borówkowy Gaj wychodzi na przeciw potrzebom klientów i produkuje nie tylko świeże owoce, ale także powidła i soki bez żadnych dodatków. Firma stawia na jakość, a zadowolenie klientów jest dla niej najważniejsze.

Strona internetowa jest prosta i czytelna, a jej szata graficzna nawiązuje do natury. Znajdują się na niej informacje na temat działalności firmy oraz oferowanych produktów. Wszystko zostało przedstawione w sposób atrakcyjny i przystępny dla użytkowników.

Stworzenie strony internetowej dla Borówkowego Gaju było pierwszym komercyjnym projektem RadWEB. Mimo to, zrobił on to bardzo profesjonalnie i w sposób zadowalający dla klienta. Jednak autor planuje zmodernizować stronę w najbliższym czasie, co na pewno przyczyni się do jeszcze lepszego wizerunku Borówkowego Gaju w internecie.

W ramach pozycjonowania strony internetowej, RadWEB korzystał z narzędzi takich jak Google Search Console, Google Analytics, Google Tag Manager, Ahrefs i Semstorm. Dzięki temu, był w stanie monitorować stan strony i planować treści na niej umieszczane.

W efekcie, strona Borówkowego Gaju pojawia się w wyszukiwarkach internetowych na wysokich pozycjach, co pozytywnie wpływa na widoczność i rozpoznawalność marki w sieci.